FemCAT Programa Escola i Empresa: ponència Nelly Torras

Ahir, a l’optativa d’Economia de 4t d’ESO, dins del FemCAT Programa Escola i Empresa, vam rebre la visita de l’economista i empresària Nelly Torras i ens va presentar la seva empresa Nelly Torras Economista & Coach, que ofereix serveis de consultoria i assessorament a les corporacions, als seus directius i equips, etc.

Durant la xerrada, ens ha remarcat la importància de l’empresa a la societat i de la presència de les empreses en el nostre dia a dia. També, a través de la seva vivència personal, ens ha transmès el dia a dia i els aspectes fonamentals en el rol de la vida empresarial, sense oblidar les habilitats que fan distintives de les persones empresàries o directives, com són el lideratge, la innovació o la iniciativa, entre altres.