De visita al Romea amb 4rt per descobrir el Bufasons

El passat divendres 9 de febrer vam escapar-nos amb l’alumnat de 4rt d’ESO al Teatre Romea per sentir en directe al Xavi Lozano, músic destacat i conegut com a Bufasons que potser haureu vist per la tele.
En Xavi va observar que tots els tubs del món es podien transformar en instruments, i va començar a experimentar amb tot allò que tenia a l’abast fins a dia d’avui, que presenta el seu espectacle Tubs del món.

Si feu click aquí podeu sentir-lo tocar una escala, una bicicleta, carabasses, tubs de rec i infinitat d’instruments a partir de materials reciclats quotidians!

L’alumnat de 4rt.

En Xavi fent sonar una roda d’una cadira de rodes.

El grup Bufasons fent sonar un baix elèctric, una taula multipercusió i una cadira.

El grup Bufasons fent sonar un baix elèctric, una bateria artesana i una totxana.

A reveure!