Treball cooperatiu a matemàtiques!

Els alumnes de 2n d’ESO avui s’han agrupat de manera aleatòria per equips de 4 persones com fem sovint. Els professors hem llençat un repte a l’aire i ràpidament l’alumnat s’ha posat a treballar en grup, tot compartint els seus raonaments. Hem utilitzat unes pissarres perquè hi plasmin el seu pensament i resultats i els ajudin a perdre la por a equivocar-se o dir una bajanada. Que bé es treballa quan es perd la por a l’error! Jutgeu-ho vosaltres mateixos!

Amb tot, hem pogut aprofundir en la multiplicació de fraccions, desmarcant-nos de la pràctica reproductiva, i hem pogut treballar competències tan importants com la comunicació d’idees matemàtiques.