Projecte La Càpsula: Fem ràdio!

L’alumnat de Cicle Superior (5è i 6è) hem participat en el Projecte La Càpsula, un projecte de ràdio que ens permet treballar aspectes lingüístics de l’àrea de llengua catalana d’una manera engrescadora i cooperativa i alhora, aprendre a crear el nostre propi programa de ràdio. Sabeu què és un podcast? I una falca? Com funciona una ràdio? En primer lloc, hem après alguns conceptes bàsics del món radiotònic de la mà d’en Martí qui forma part del Projecte La Càpsula i ens ha acompanyat al llarg del procés de creació. A continuació, cada grup-classe ha escollit un nom per al seu programa. Cada grup cooperatiu d’alumnes ha preparat una secció dins d’aquest programa (ciència, música, esport, anuncis, cultura, ensenyament…). Un cop creats i revisats els guions de cada grup hem posat fil a l’agulla i, apa…a gravar! Sens dubte, la gravació ha estat la part més divertida. L’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé sentint-se protagonista en tot moment del seu propi programa. En definitiva, ha estat una experiència molt enriquidora i motivadora. A la pàgina web del nostre centre, a Ràdio Rec, podeu escoltar els podcast creats pel nostre alumnat. Esperem que us agradi!