Graduació 6è

El passat dimecres 14 de juny va tenir lloc la graduació de sisè. Famílies, alumnat i mestres, entre d’altres, vam poder gaudir d’una bonica tarda plena d’emocions. La celebració es va iniciar amb el repartiment de diplomes i un petit obsequi de record per a cada un/a dels/les nostres nois i noies, seguit d’un discurs de comiat preparat amb molta estima per part d’alguns alumnes, a més d’una magnífica actuació presentada per ambdós grups, sisè A i sisè B.  Posteriorment, vam poder gaudir d’un magnífic berenar multicultural organitzat per les pròpies famílies. Un petit tast de plats típics de diferents països presents en el nostre institut-escola. Així doncs, va ser una tarda per a molts segurament inolvidable on els protagonistes van ser els i les alumnes de sisè. Per acabar, agraïr la col·laboració de les famílies, alumnat, mestres i tothom que ha fet possible aquesta celebració de graduació. S’acaba una etapa i en comença una altra plena d’il·lusió. Desitjar-vos sempre el millor en el vostre camí.