Ja estan aquí les peces Future Wear

El gran dia ha arribat: els i les alumnes de tercer i quart de l’ESO ja han pogut desfilar amb les seves esbalaïdores peces, dissenyades per ells i elles mateixes.

Es tracta del projecte Future Wear, en el qual l’alumnat ha treballat durant unes setmanes. Farah, Erick, Sebastian, Javkhlant, Razan, Ghizlan, Daniel, Juhaina, Brian, Guillem, Saheer, Israe, Nicol, Abrar, han ensenyat orgullosos i orgulles a la Casa de les Aigües de Trinitat Vella els seus pantalons, samarretes i jaquetes dissenyat i cosits per elles i ellos mateixos, amb l’ajuda de la Natàlia.

També a acompanyar-los estaven Ismail, Jeff, Farah i Alair que treballaven en el Junior Report Go sota la guia de la Lorena. La Pilar ha estat presentant l’acte. Tothom s’ho ha passat molt bé!

View this post on Instagram

A post shared by IE Rec Comtal (@iereccomtal)

El vídeo de tota la desfilada