Future Wear : Cosim i Dissenyem des de la Sostenibilitat

Un grup d’alumnat de tercer i quart de l’ESO ha començat un projecte de Sostenibilitat relacionat amb la indústria tèxtil, la segona indústria més contaminant del món. Els principals objectius del projecte són conscienciar  l’alumnat de l’impacte que la roba que fent servir té en el mediambient i experimentar amb la reutilització de roba d’una manera creativa , de moda i sostenible.

Entre retalls de roba, pintures, patrons, tisores…i molts abaloris hem creat, dissenyat i cosit noves peces de roba …una segona vida potenciant l’economia circular.