Explorant el món de la geometria a 4t de Primària.

A 4t de primària, els i les nostres alumnes han tingut l’oportunitat de participar en tres divertits tallers de geometria, una experiència que ha enriquit el seu aprenentatge i la comprensió de les diferents formes i les seves parts.

Durant aquestes sessions, hem destacat la importància d’un enfocament pràctic i manipulatiu. Utilitzant materials tangibles com regles i figures geomètriques de fusta i de construcció, els alumnes han explorat de manera activa els conceptes geomètrics. Aprendre mitjançant la manipulació ha generat un major interès i compromís entre els i les estudiants, que han expressat el seu entusiasme mentre descobrien les diverses propietats i característiques de les figures geomètriques (vèrtex, angles, arestes i cares).

A més, a través d’aquest mètode interactiu, hem aconseguit consolidar els seus coneixements de manera més efectiva. Això ha establert fonaments sòlids per a futures exploracions en el món de la geometria. En resum, els tallers de geometria han estat una experiència educativa enriquidora i emocionant pels alumnes de 4t.