Esquí de fons a Lles de Cerdanya: dia radiant, rialles i aventures

En una jornada assolellada, els alumnes de quart de primària van viure una emocionant experiència d’esquí de fons a Lles de Cerdanya, desafiant les expectatives hivernals.

Tot i les previsions, el clima ens va afavorir, oferint un paisatge espectacular. Els monitors van guiar els alumnes, que, en la seva primera sessió, van aprendre amb entusiasme i van compartir rialles enmig de la natura.

Aquesta inesperada combinació de bon temps, bells paisatges i companyonia va fer que la jornada fos inoblidable. Anticipem amb emoció les següents tres sessions que és duran a terme el 8 i 15 de febrer.