Activitat d’Orientació Esportiva al Parc de la Trinitat amb l’alumnat de 1r d’ESO

Aquesta setmana hem començat amb els grups de 1r d’Educació Secundària l’activitat d’Orientació Esportiva al Parc situat a la via Bàrcino. El nostre alumnat ha gaudit d’una proposta saludable i segura al medi natural duta a terme pel Departament d’Educació Física del centre, on hem après a orientar-se amb un mapa a través del punts cardinals, així com a prendre decisions en conjunt desenvolupant la condició física.

S’ha treballat de manera cooperativa amb grups mixtes i hem pogut observar com els estudiants es relacionen durant el seu temps a l’institut-escola.

Us adjuntem algunes imatges de les jornades d’aquesta setmana,

La propera setmana acabarem amb aquest contingut i seguirem amb altres.

Us desitgem un bon pont.

IE Rec Comtal