LA COOPERATIVA D’ALUMNES “MITA” FA DONACIÓ DE PART DELS SEUS BENEFICIS A JERONI DE MORAGAS

Aquesta setmana s’ha fet efectiu el pagament del 10% dels beneficis de la cooperativa d’alumnes “MITA” a l’entitat Jeroni de Moragas. En aquesta ocasió, els alumnes han triat una entitat molt propera a nosaltres i amb lligams amb la Terra Alta. Es tracta de l’Associació de Rehabilitació i Educació Especial Jeroni de Moragas de Móra d’Ebre, la qual té com  a objectiu garantir la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament.

Per cert, les agendes de l’alumnat de Batea estan realitzades al taller de Jeroni de Moragas.

Vegeu el vídeo del moment en el qual els usuaris de l’entitat reben la notícia.