UNA MOLT BONA NOTÍCIA

jocs florals

Avui hem rebut una trucada molt especial del Departament d’Ensenyament, una molt bona notícia. Dues alumnes de la nostra escola han guanyat un accèssit (en un certamen, recompensa immediatament inferior al premi) als primers Jocs Florals Escolars a nivell nacional, a la fase de la Catalunya Central, cadascuna en la seva categoria. Elles són la Iona Camisón Herreros, de la classe de Les Baldufes (2nA) i l’Encarni González Flores, de la classe Cavall Fort (5èA).

MOLTES FELICITATS A TOTES DUES DE PART DE TOTS ELS I LES MESTRES I COMPANYS I COMPANYES!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *