EDC. Estratègia digital de centre

Els canvis tecnològics es produeixen cada cop a un ritme més accelerat. Tecnologies digitals que apareixen i d’altres que deixen de ser utilitzades. Els centres educatius no són aliens a aquest ritme. Ben al contrari, hi són immersos i no poden desvincular-se’n. Les eines digitals permeten no sols tenir els estudiants com a receptors d’aprenentatge sinó incrementar exponencialment les possibilitats creatives. Per tant, les tecnologies digitals poden tenir un impacte favorable en l’aprenentatge dels alumnes si s’utilitzen de manera adequada, amb objectius clars i definits. Definir clarament quina estratègia vol seguir un centre vers aquestes tecnologies digitals, l’ajudarà a treure’n el màxim profit educatiu.

Estratègia digital de centre

L’EDC té, bàsicament dues parts. Una primera part que és més estratègica (objectius, activitats, planificació, etc.), on es defineix on vol arribar el centre digitalment parlant. La segona part mostra la cultura digital, ja que és on es va recollint el que el centre ja té establert en aquest sentit.

Continguts de l’ Estratègia digital de centre