AMPA

A aquells que comenceu el vostre camí en el món escolar us donem la benvinguda i a aquells que ja porteu un tros recorregut ens alegrem de retrobar-vos, som l’AMPA, l’Associació de Mares i Pares de l’escola POMPEU FABRA.
Som una associació sense ànim de lucre on tots hi teniu cabuda.
Mantenint un diàleg, col·laborem amb els diversos sectors de la comunitat educativa, pretenem ajudar a l’escola en la difícil tasca d’educar els nostres infants.
També organitzem les activitats extraescolars, col·laborem amb les festes de l’escola , amb la festa major del poble, esmorzars a l’escola,…
Mitjançant la quota anual de 20 € (2100 1408 94 0200022708) participeu com a socis i feu possible la nostra tasca.
Només ens queda convidar-vos a assistir als actes i reunions on la participació activa dels pares i mares ens ajudarà a tots en la nostra tasca, així com la sempre ben agraïda col·laboració puntual en les diverses activitats que realitzem al llarg del curs.
Amb una família activa i col·laboradora ensenyarem als nostres infants un grapat de valors que els seran molt profitosos en el futur.
A continuació teniu el llistat de la junta i vocals, pares i mares d’alumnes que estarem encantats d’escoltar les vostres inquietuds i/o suggerències. També ens les podeu fer arribar a ampapontdevilomara@gmail.com.