Treballem per tenir una escola més “verda”

Les fotos ens mostren com avança el verd a la nostra escola. El “verd” també educa.

L’alumnat d’Educació Infantil cuida un hortet, del que ja han collit i tastat algunes hortalisses. També tenen un petit jardí amb plantes aromàtiques que gràcies a la brigada de l’Ajuntament que hi ha instal·lat el reg automàtic, durant les vacances no s’assecarà.

Els grups de 3r enguany han plantat heures, arbres i plantes aromàtiques en un racó del pati gran. D’ara en endavant sempre seran els alumnes de 3r els responsables de tenir cura del jardí de l’escola. Poc a poc aconseguirem una zona verda i fresca al nostre pati. Creiem que fer-los responsables d’aquesta tasca en algun moment de la seva escolaritat els ajudarà a ser més respectuosos amb les plantes i zones verdes en general.

Les classes de 2n, 4t i 6è cuiden els tres horts que tenim en taules de cultiu, també al pati gran. Ells planten, reguen, treuen herbes… i colliran els fruits quan sigui el moment. Hauran après amb la pròpia pràctica, d’on surten els vegetals que portem a taula i l’esforç que suposa per les persones que s’hi dediquen.

Totes aquestes accions ajudaran als nostres nens i nenes, nois i noies a prendre consciència de la importància del medi natural que ens envolta i la necessitat de respectar-lo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *