EL BOSC DE CONTES

14 de novembre de 2016
cartell

De divendres 11 a dissabte 19 de novembre, la Biblioteca Municipal acull l’exposició del Consell Comarcal del Bages “El bosc de contes”, amb il·lustracions de Joan Turu, amb la idea de mostrar una visió no sexista dels contes infantils.

A través dels contes es vol transmetre als infants que la societat ha de ser lliure de violència i, per això, cal continuar eliminant estereotips de gènere i oferint altres models de relació entre les persones.

Els nostres alumnes visitaran tots l’exposició en horari escolar, on la coneguda narradora Clara Gavaldà dinamitza les sessions.

3

Les famílies que vulgueu visitar l’exposició podeu fer-ho en l’horari d’obertura de la biblioteca del divendres 11 al dissabte 19 de novembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *