De tot i força per celebrar SANT JORDI

100 per llegir!: mini biblioteca de préstec que conté una selecció de llibres actuals de qualitat, d’autors catalans i universals, amb l’objectiu de potenciar la lectura. L’hem tingut a l’escola a l’abast del nostre alumnat durant tres setmanes.

Un drac ens va anunciar la proximitat de la festa de Sant Jordi.

Marató de contes a la biblioteca municipal amb l’Ada Cosidó, a la Plaça de La Cooperativa amb en Joan Cirera, a la Plaça Major amb el Carles Cuberes i al Carrer Mestre Saura amb la Mònica Torra.

Parades de llibres i roses al carrer i comerços que col·laboren a fer ambient guarnint els aparadors o mostrant productes adients a la diada que celebrem.

Pintura mural al Passeig de La Pau, fruit del concurs que va guanyar l’artista local Maribel Risquete.

Representació de la llegenda abans del lliurement dels premis dels Jocs Florals d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Premis dels Jocs Florals de Cicle Mitjà i Cicle Superior.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *