
Avui a les 9 del vespre al Kursaal de Manresa l’alumnat de 5è de la nostra escola ha participat d’una activitat musical de gran qualitat, conjuntament amb d’altres escoles de Manresa i comarca. Han interpretat una cantata magnífica i amb un missatge clar i positiu. La cantata porta per títol Rambla Llibertat.
L’alumnat l’ha preparat durant tot el curs a l’escola, sota la direcció de la Marina, la mestra de música. També han assejat de tant en tant els seus tutors, la Fina i el Jordi.
Finalment avui ells i tots els espectadors hem pogut gaudir del resultat d’un any de feina, un gran resultat. Felicitats a totes i a tots.
Com a nota curiosa us explicarem que els cantaires tenien una petita orquestra per al concert. Doncs bé, el trompeta d’aquesta orquestra era el Gabriel Prieto, el fill del Quico de la brigada municipal.
El nostre alumnat al davant, a la banda esquerra de la foto.
A la dreta el trompetista Gabriel Prieto, ex-alumne, veí del poble i fill del Quico.

