Servei de menjador

Menjador

EMPRESA: ARAMARK CATERING SERVICES.

A continuació us donem algunes informacions bàsiques del servei de cara al proper curs escolar:

Tipus d’usuaris
– Fix: es considera usuari fix qualsevol alumne que faci ús del servei de manera habitual, com a mínim 3 dies a la setmana i sempre els mateixos dies.

– Esporàdic: Es consideren esporàdics aquells usuaris que fan ús del servei de menjador de manera puntual.

Altes al servei
D’entrada, totes les famílies d’alumnes fixes del menjador heu d’omplir un model amb totes les dades del/la titular del compte bancari i també de l’alumne/a. Durant tot el curs escolar també podeu donar-vos d’alta al servei a través de la web www.elgustodecrecer.es, una vegada us hi hagueu registrat.

Baixes del servei
Les baixes o canvis en la inscripció al servei de menjador s’han de notificar, com a molt tard, durant l’última setmana del mes anterior al canvi de compromís, a través de whastapp a l’administradora del servei al següent telèfon: 638155381 Una vegada iniciat el mes, totes les notificacions rebudes tindran efecte per al mes següent.

Absències
Les absències puntuals del servei (per malaltia, etc.) s’han de comunicar, com a molt tard, abans de les 10h del mateix dia per whatsapp, informant el nom de l’alumne i del curs.

➡ TELÈFON CONTACTE: 638155381 (ONA)

CAL TRUCAR / ENVIAR WHATSAPP A AQUEST TELÈFON EN CAS DE DUBTES DEL SERVEI DE MENJADOR, AIXÍ COM TAMBÉ EN CAS QUE L’ALUMNE/A NO ES QUEDI A DINAR.

Per a qualsevol dubte o aclariment sobre qüestions de facturació del servei, podeu contactar amb el Departament de Gestió de Cobraments al telèfon 932096175 (de dilluns a divendres de 8 a 15 hores) o al correu electrònic catalunafacturacion@aramark.es.

Forma de pagament:
El cobrament del servei de menjador es farà per avançat, entre els dies 1 i 10 de cada mes, considerant els dies lectius del mes entrant i aplicant els descomptes pertinents relatius a les absències produïdes el mes anterior, a través de domiciliació bancària.

Preu alumnes habituals és de 5,73€ per dia (IVA inclòs).

Preu alumnes esporàdics 6,30€ per dia (IVA inclòs).

En cas de tenir concedit un ajut de menjador escolar (beca), s’aplicarà la deducció corresponent.

L’acumulació de dos o més impagaments del servei de menjador, provocarà la retirada del menjador del nen/a fins a la regularització del pagament.

Compra de tiquets d’usuaris esporàdics
Les famílies que vulgueu adquirir tiquets d’alumnes per a dies esporàdics, podeu fer-ho a través del caixer automàtic amb el codi del centre o bé mitjançant rebut bancari al final de mes sempre i quan estigueu donats d’alta com a usuaris esporàdics i tinguem el número bancari