PREINSCRIPCIÓ 2024/25 (alumnat nou al centre)

Ens coneixem

Licitació del contracte de neteja de l’Institut Escola Montseny

Hem iniciat el Procediment Obert Simplificat Abreujat per a l’Adjudicació del servei de Neteja per a l’any 2024.
Acceptació de l’adjudicació del contracte del servei de neteja: https://contractaciopublica.cat/ca/detall-publicacio/1fad4718-def4-49b6-957e-6c243176c12a/300049145

El termini de presentació d’ofertes s’acaba el 26 de gener, a les 14:30h.

El dia 29 de gener es… Llegeix més»

25 N – Aturem els comentaris!

Per commemorar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, la comissió de coeducació del centre ha creat aquest vídeo per conscienciar i aturar certs comentaris que reben les dones constantment.

L’IE Montseny aposta per la REDUCCIÓ DE RESIDUS

Ens agradaria poder compartir amb vosaltres una important iniciativa que estem prenent a l’escola per abordar la situació d’emergència climàtica i reduir la generació de residus. Com bé sabeu, estem vivint en un moment crític en què la contaminació del medi ambient, especialment la provocada pels plàstics i envasos, està afectant negativament els nostres boscos, rius, mars i oceans.

A la nostra escola, estem compromesos a fer la nostra part per canviar les coses i fer un món més sostenible per a les futures generacions. Hem observat que una de les principals fonts de brutícia al nostre pati són els esmorzars i els berenars de les extraescolars, que sovint generen una gran quantitat de residus com: papers de plata, plàstics i envasos. Per tant, estem prenent algunes mesures per abordar aquest problema i volem comptar amb la vostra col·laboració.

Atents a la presentació!