Últim dia de l’activitat “Els escacs i la impressió 3D”

Avui ha estat l’últim dia que els alumnes de 1r d’ESO del nostre centre, han anat al centre Punt Omnia de CampClar, per realitzar l’activitat “Els escacs i la impressió 3D”.

Els nois i noies de 1r han estat treballant amb el disseny digital i han acabat dissenyant amb l’ordinador una sèrie de figures d’escacs, concretament les reines, que s’imprimiran amb una impressora 3D i a final de curs es facilitarà al centre un joc d’escacs amb totes les figures creades pels alumnes dels diferents centres del barri.

Agraïm al Jordi la feina feta