BENVINGUTS A L’INSTITUT ESCOLA MEDITERRANI!

Des del Model dialògic de resolució de conflictes destaquem la necessitat de que el nostre centre sigui un entorn segur i lliure de violència per poder aprende! Això ens implica que des de les tutories i amb les Tertúlies literàries dialògiques, treballem i reforcem sempre el concepte de les Amistats Transformadores i la socialització preventiva de la violència de gènere, com ens ensenyen al vídeo els nostres alumnes de 4t de Primària i d’ESO.

Empoderem als nostres alumnes a tenir unes relacions lliures de violència i potenciant l’amistat com a factor de protecció i transformació. ✏📕

Anem al circ!

Com a cloenda del segon trimestre infantil i primària hem anat a la Circoteca de Valls. Hem gaudit d’un  dia ple d’ activitats a l’aire lliure  amb jocs diversos d’equilibris, visitant   el museu del circ,  jugant a fer malabars i gaudint d’un gran expectacle de pallassos a la carpa del circ de la CIA Passa Barret. Un dia inoblidable.

Contacontes en família!

La nostra biblioteca està oberta a les famílies tots els dilluns de 16:30 a 18h. La idea és que sigui un espai i una estona on les famílies puguin compartir la lectura de contes i llibres i alhora oferir un servei de préstec per tots els infants de l’escola, fins i tot els més menuts.

Dins aquest projecte, la Comissió de biblioteca de l’escola hem engegat sessions de contacontes on puguem gaudir plegats de la màgia de la lectura. … Llegeix més»

Padrins lectors

Des de la comissió de biblioteca volem crear lectors compromesos dinamitzant i compartint lectures entre diversos alumnes del centre.

Aquest curs escolar els nostres alumnes de sisè apadrinen els alumnes de primer per acompanyar-los en la lectura.  Una vegada a la setmana es troben les dues classes,  es una activitat acompanyada pels tutors  on els propis alumnes fan d’experts i s’ajuden entre ells.

ACTIVITATS PRIMER TRIMESTRE I5

Després d’un munt de dies a casa, els alumnes de I5 vam començar l’escola amb més ganes que mai! Som la classe dels taurons i taurones i aquest curs ja som els més grans d’infantil i estem molt contents de poder ensenyar-vos com treballem.

Grups interactius, pintura, projectes, els jocs a la classe i el pati… Com enyoràvem aprendre tots junts! Si cliqueu a les imatges podreu veure les nostres fotografies!

GRUPS INTERACTIUS DE LLENGUA

GRUPS INTERACTIUS MATEMÀTIQUES