Setmana de la ciència ’23

Del 27 de setembre a l’1 de desembre es va celebrar la Setmana de la Ciència i es van dur a terme múltiples activitats al llarg de tota la setmana!

Es van dur a terme xerrades informatives, caixes d’aprenentatge, hotels d’insectes, experiments i jocs lúdics!

Els nens i nenes d’infantil van construir hotels d’insectes per atraure pol·linitzadors al pati del centre educatiu i van gaudir d’experiments al laboratori. A Primària i Secundària van resoldre caixes d’aprenentatge relacionades amb l’aigua, van gaudir d’experiments al laboratori acompanyada d’una explicació dinamitzada per l’alumnat de 1r d’ESO i van dur a terme un escaperoom!

A més, es van dur a terme xerrades informatives dirigides a les famílies i a l’alumnat de 5è de Primària a 4t d’ESO amb experts de l’empresa d’Ematsa. Es van tractar temes com la problemàtica actual de l’aigua, l’aigua embotellada i la de l’aixeta, entre d’altres.