Els alumnes de 1r i 2n d’ESO anem a la Depuradora!

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO vam fer un Taller sobre el Tractament de les Aigües Residuals i vam fer una visita a la Depuradora de Tarragona.

El taller a la classe ens el va fer una noia del Cel Rogent. Va ser molt clar i didàctic. Hi vam participar tots, primer per parelles i després amb una posta en comú. Aquesta introducció va ser bàsica per a que entenguessim bé com funciona una depuradora i aprofitessim més la visita que vam fer a les instal·lacions.

Ens vam adonar de la importància de tot aquest procés per a la nostra vida diària i per a la cura de l’entorn. Vam imaginar-nos com seria la nostra vida sense aquest servei,… i no ens va agradar gens!! També vam pensar que nosaltres podem col·laborar vigilant els residus que llencem tant al WC com a l’aigüera!!

La visita ens va agradar molt! Vam poder veure en directe tot el que ens havien explicat i vam anar fent les preguntes que ens sorgien…… vam aprendre coses  molt interessants !!

Això sí….l’olor ens va molestar bastant al principi….feia una pudor!!!!…..després ja ens vam anar acostumant. Però va valdre molt  la pena!!!