DIA D’EUROPA

Els alumnes de 1r d’ Eso vam anar el dilluns dia 9 de maig a Tarragona per a participar en les activitats organitzades per a commemorar el Dia d’Europa junt amb altres instituts de la zona.

Nosaltres vam anar amb les guitarres i vam tocar l’Himne de l’Alegria junt amb altres companys que cantaven i tocaven altres instruments. L’acte l’organitzava l’Escola  Municipal de Música de Tarragona.

Després vam participar en una sèrie de jocs i activitats per a treballar els valors que nosaltres volem  per a Europa en el futur.

La jornada va estar molt interessant i ho vam passar molt bé.

Després vam anar a Tarragona a fer un passeig fins a “tocar ferro”.

A veure si l’any que ve ho repetim!!