Cicle mitjà celebra Sant Jordi i participa al Certamen Olga Xirinacs

Les classes de 3r i 4t de primària la setmana passada van tenir l’oportunitat de viure un Sant Jordi especial. El dia 25 a primera hora del matí vam recitar poemes i endevinalles que parlen del nostre barri i de la nostra escola. Després vam escoltar a la resta de centres de Ponent que també ho vam fer molt bé

Cap a mig matí va tenir lloc el Certamen Olga Xirinacs. L’Institut Escola Mediterrani va emportar-se el 3r premis de la categoria de cicle mitjà. L’alumna premiada va ser la Wijdan de 3r de primària. Estem molt contents per ella. A la classe ho vam celebrar moltíssim.

El divendres 28 vam poder assistir a uns tallers que els alumnes del grau d’animació ens vam preparar. Vam fer titelles, jocs, i altres activitats per millorar el nostre barri.

Al llarg de la setmana a l’escola hem fet diferents activitats per aprendre més coses sobre aquesta festa tan especial.

Us deixem les fotos aquí.