Activitats extraescolars!

Com ja sabeu, el nostre centre participa en el programa d’extraescolars promocionat per l’Ajuntament “Mataró Educa+.

Encara queden algunes places per a alumnes de 1r i 2n d’ESO en les següents activiats:

–          Anglès 4 (dilluns i dimecres)

–          Informàtica (divendres)

–          Voleibol (dilluns i dimecres)

–          Taekwondo (dimecres)

–          Dansa Urbana (divendres)

–          Patinatge (dimarts i dijous)

–          Enigma’t (divendres)

–          Còmic i Manga (dijous)

DIPTICFINAL

Recordeu que aquestes activitats les porten a terme entitats com el British American Institute i l’International House o la Destil·leria, a 10 euros/mes activitats d’una hora i 20 euros/mes activitats de 2 hores.

Podeu trucar a la Direcció d’Ensenyament 927582331 o enviar un correu a ensenyament@ajmataro.cat, on us de com ha de fer la inscripció.