Marxem de viatge amb Mar Mediterrània

Durant aquest curs l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut escola Mar Mediterrània està duent a terme el projecte lingüístic que inclou continguts de les assignatures de català, castellà i anglès. Durant el projecte l’alumnat desenvolupa una agència de viatges en equips cooperatius i organitzen un viatge per un tipus de clients molt concrets (estudiants, gent gran, famílies…) que tenen interessos diversos: viatge gastronòmic, cultural, d’esports d’aventura o una lluna de mel, entre d’altres.

L’alumnat, no només crea l’agència de viatges i organitza un viatge per uns clients determinats, sinó que també desenvolupa una pàgina web pròpia i crea anuncis de ràdio i per YouTube per publicitar els seus serveis.

Per plantejar la creació de l’agència de viatges hem comptat amb el suport extern dels professionals de l’agència de viatges mataronina VALUA TRAVEL. A part de realitzar una videoconferència amb cada un dels grups bombolla, han estat sempre disponibles perquè l’alumnat els consultes dubtes i per orientar-lo en la tasca encomanada.

També volem agrair l’assessorament de Katy Villanueva, experta en màrqueting, haver participat del projecte oferint una classe magistral sobre publicitat i màrqueting enfocada al turisme.

Aquí us deixem els flyers, els vídeos promocionals i els anuncis de ràdio. Tota una feinada! Felicitats!

MATARÓ

LA CIUTAT DE MATARÓ