L’Estadi Municipal de Mataró

El darrer dia de classe abans d’agafar les vacances de Setmana Santa, l’alumnat de 1r d’ESO de l’IE Mar Mediterrània va realitzar una sortida a l’Estadi Municipal de Mataró (Pista d’atletisme) on cada noi i noia va poder participar en diverses proves de velocitat. Entre elles, cal destacar el 100 i 200 metres llisos, el 4 x 100 metres (relleus) i també els 110 metres tanques. La darrera prova en què va participar l’alumnat van ser els 400 metres: és a dir, una volta a la pista.
Aquesta activitat va ser resultar una síntesi dins la unitat didàctica que van treballar a educació física. Tan alumnat com professorat van viure una jornada esportiva molt activa, amb un bon ambient i en una instal·lació privilegiada.
Esperem repetir el proper curs!