Marató de l’energia a l’escola!

Durant aquest mes participarem en el programa d’estalvi d’energia impulsat per l’Ajuntament de Mataró. A partir d’ara, intentarem tenir molt més en compte les mesures que podem prendre per no fer un mal ús de l’energia.

Entre tots reduirem els consums en electricitat, climatització i aigua aprenent com fer un bon ús de les instal·lacions del centre per no malbaratar energia!

Us fem arribar l’enllaç de la pàgina de l’Ajuntament on es parla sobre aquest programa que aquest curs implica cinc escoles de Mataró

Aquesta tarda, al programa “Mataró al dia” de la Televisió de Mataró, sortirà el regidor, Miquel Àngel Vadell per parlar sobre la Marató de l’energia que s’està fent a les escoles.

No us ho perdeu!!