Celebrem el DENIP!

Com cada curs, dimarts dia 30 vam celebrar el DENIP amb tots els alumnes de l’escola.

Des de cada cicle es van fer activitats al llarg de tota la jornada per recordar que cal treballar per aconseguir un món que visqui en Pau i on la violència no sigui una solució possible per a cap mena de conflicte.

A la tarda, tots els alumnes del centre es van reunir al pati per fer una activitat de cloenda tots plegats. Al llarg de tota la setmana havien estat creant grulles de colors en homenatge a la història de la Sadako Sasaki (que van treballar des de tutoria). En record a la història de la Sadako, els alumnes van penjar collarets creats amb aquestes precioses grulles al nostre arbre dels desitjos. Finalment vam ballar plegats la cançó “El món seria més feliç…”