Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA)

El Departament d’Educació i el Ministerio de Educación y Formación Profesional, amb cofinançament de la Unió Europea, ens han concedit un ajut econòmic per al projecte ACOMPANYART, en el marc dels Projecte projectes innovadors amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA) que assumeix la despesa de diverses activitats que farem aquest curs a l’institut.

Aquestes activitats tenen per objectiu ajudar els alumnes a desenvolupar les competències bàsiques mitjançant la personalització de l’aprenentatge i la gestió del propi talent, des de la flexibilització metodològica, la selecció de continguts i el suport educatiu segons les seves necessitats i interessos. Alhora, aquests projectes innovadors suposen la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius: que incorporin en el seu disseny possibilitats d’èxit per a tot l’alumnat, i molt especialment per al més vulnerable.

Les activitats que es duran a terme:

• Acompanyament de processos de creació de rap (Versemblant)
  • Taller de creació audiovisual (Associació Melies)
  • Sortides de convivència (diverses entitats)
  • Tecnologies i adolescència. Ús i control de la família (Gerard Vilanova)
  • Pla de convivència (Fil a l’Agulla)

Us anirem donant a conèixer les activitats!