Escoltar: #LesVinyesalniu

Surt a la finestra, respira i para bé l’orella durant 2 minuts…Ara enregistra el cant d’un ocell!

Així comença la proposta que els alumnes de l’ESO van rebre per realitzar-la durant l’última setmana d’abril, amb el resultat d’alguns dels seus  treballs hem realitzat aquesta guia d’aus anomenada #LesVinyesalniu que aquí us presentem. Desitgem que us agradi i que la gaudiu tant com nosaltres d’haver-la realitzat.

Amb ella hem volgut aprofitar aquestes llargues estones que de manera inusual estem passant dintre de les nostres cases per parar l’atenció en els sons de la natura i intentar interpretar-los.

D’aquesta manera hem volgut deliberadament:

• Treballar la perseverança en la recerca d’una espècie d’ocell per tal d’identificar-la.
  • Prendre consciència de la biodiversitat que ens envolta per tal de conservar-la.
  • Realitzar un treball on participi tota la comunitat educativa de Les Vinyes.

Treballem per prendre consciència de que el paisatge i la natura no són un decorat, són casa nostra.