Un dia més a l'època d'en Màrius

Avui ens hem despertat completament a l’època d’en Màrius, aquest infant de 9 anys que ens explica la seva vida dia a dia dins la ciutat grega d’Emporium.

Aquest matí hem estat passejant per la seva ciutat – actualment en ruïnes – però ho hem fet amb un instrument molt actual, amb un GPS que ens indicava quins eren els punts més importants i què s’hi feia en cada un d’ells.

A la tarda hem pogut passejar pel camí de ronda i tot i que la intenció era arribar fins a Sant Martí d’Empúries la posta de sol des d’una cala ens ha frenat i ens ha permès gaudir d’aquest espectacle.

Aquesta nit és la última, una desfilada de pijames ens espera per concloure aquesta estada en el camp d’aprenentatge…qui s’endurà el premi al millor pijama?

Ens veiem demà a les 16:30 a l’escola! Una abraçada de part de tots i totes.

P.D: sabem que tenim problemes amb la web on hi ha les informacions de primària, és per a aquest motiu que us hem informat a través de la pàgina principal del centre.

Totes les imatges les podreu veure la propera setmana en un àlbum flickr ja que la wifi de l’alberg continua essent molt dèbil.

1. Silvia Moros

Amb ganes de tornar-vos a veure!Fent el dia a dia per aquí i un trosset de cor allí amb tots vosaltres!! Emoció del retrobament d’aquesta tarda i ganíssimes d’escoltar els relats de tot lo que esteu vivint! Fins després Marius i Marias!!

2. Equip docent Autor de l'article

Ja podeu disfrutar de les imatges d’aquests tres dies a L’Escala consultant l’àlbum del Camp d’Aprenentatge d’Empúries. Disfruteu-les amb els vostres fills que de ben segur us explicaran el que les imatges ja expliquen per elles soles. Bon temps, molt bonic el paisatge i el que és més important traslladar-nos a l’època d’en Màrius .
    Gaudiu!!! Com nosaltres vem fer amb ells.