El curs 2015-2016 en marxa, ens trobem?

L’escola ja bull en el seu dia a dia, tant a infantil com a primària. Les Tortugues de P3 ja treballen de valent, igualment que les Papallones de P4 i el Dofins de P5. A primària també estem iniciant els projectes de cada classe: els Guepards de 1r, les Àligues de 2n A, els Científics de 2n B, els Superfòssils de 3r A i els Exploradors de 3r B.

Treballs globalitzats ESO

A l’ESO hem finalitzat la primera onada de treballs globalitzats. 🙂

A 1r d’ESO hem acabat el Connectats 2015 a l’entorn de la pregunta “Val la pena connectar-nos?” i la incorporació dels ordinadors com a eina personal de treball de l’alumnat. A 2n d’ESO ens hem preguntat “Existeix l’envàs perfecte?”, mentre que a 3r d’ESO tot ha girat a l’entorn de la pregunta “Mòbils High Tech, vides Low Cost?”. A 4t d’ESO ens hem centrat en la industrialització i encara hi estem treballant!

Toca doncs, contactar amb les famílies i presentar el curs a tota la comunitat educativa. Com que som molt i diversos tenim un calendari molt farcit de reunions! Cerqueu la vostra reunió i no hi falteu!

Educació Infantil

Reunió de famílies P5 – Dilluns 19 d’octubre
Reunió de famílies P4 – Dimarts 20 d’octubre
Reunió de famílies P3 – Dimarts 3 de novembre

Educació Primària

Reunió de famílies de 1r – Dimecres 21 d’octubre
Reunió de famílies de 2n – Dijous 22 d’octubre
Reunió de famílies de 3r – Dimarts 27 d’octubre

Educació Secundària

Reunions de famílies de 2n d’ESO – Dilluns 26 d’octubre
Reunions de famílies de 3r d’ESO – Dimecres 28 d’octubre
Reunions de famílies de 4t d’ESO – Dilluns 2 de novembre
Reunions de famílies de 1r d’ESO – Dimecres 4 de novembre

Us demanem que els alumnes no hi assisteixin.

Per la importància que té per a tots i totes, us hi esperem. Les famílies de l’ESO haureu rebut una carta en paper a través dels vostres fills/es . Us demanem que retorneu la part inferior degudament signada.