Reunions amb les famílies

Els propers dies els tutors i cotutors dels grups-classe es reuniran amb les famílies per informar-les del funcionament i marxa del curs. El calendari de les reunions és el següent:

Educació infantil

P4 dilluns 20 d’octubre a les 18 h a la biblioteca del centre.
P5 dimarts 21 d’octubre a les 18 h a la biblioteca del centre.
P3 dimecres 5 de novembre a les 18 h a la biblioteca del centre.

Els alumnes no podran assistir a la reunió. Hi haurà servei d’acollida per a aquelles famílies que ho necessitin, per a nens i nenes entre 2 i 6 anys. El preu del servei és d’1€ per infant.

Educació primària

1r de primària dimecres 22 d’octubre a les 18 h a la biblioteca del centre.
2n de primària dijous 23 d’octubre a les 18 h a la biblioteca del centre.

Educació secundària

1r d’ESO: dilluns 27 d’octubre a les aules tutoria dels grups.
2n d’ESO: dimarts 28 d’octubre a les aules tutoria dels grups.
3r d’ESO: dimecres 29 d’octubre a les aules tutoria dels grups.
4t d’ESO: dijous 30 d’octubre a les aules tutoria dels grups.

Reunió amb famílies

Totes les reunions seran a les 18 h. L’entrada s’efectuarà pel C. Major, 109. Els alumnes no podran assistir a la reunió.

A través dels vostres fills/es haureu rebut una carta en paper i caldrà que en retorneu la part inferior degudament signada, tant si podeu assistir-hi com si no.

Per la importància que té per a tots i totes, us hi esperem!