Vine a les portes obertes 2015!

Portes obertesVols saber com treballem en un Institut-Escola? Vols que t’expliquem el projecte educatiu de Les Vinyes? Vols que famílies, alumnes i docents et presentem el centre? Vols apuntar el teu infant a P3? Vols començar l’ESO amb nosaltres?

Doncs vine a les nostres portes obertes, el proper dimecres 4 de març a Les Vinyes, de 18 h a 20 h. T’hi esperem!

L’alumnat de l’ESO us guiarà per les instal·lacions del centre, mestres i professors us explicarem les línies bàsiques del nostre projecte d’Institut-Escola públic i us acompanyarem a una visita guiada pels espais del centre. Si vols fer un primer tast, mira els videos de com treballem.

Un àlbum de fotos, per anar-nos coneixent!

1. Maria del mar Domene

Ens agrada molt el vostre projecte educatiu.
    Voldríem que el nostre fill, nascut el 2005, s’incorporés el pròxim curs en el vostre centre. Per cursar cinquè de primaria.
    Farem el possible per venir a les portes obertes del proper 4 de març, però ens agradaria saber si hi ha la possibilitat de tenir plaça de cinquè pel curs 2015-16.
    Moltes gràcies per avançat

2. admin Autor de l'article

Benvolguda Maria,
    Gràcies per interessar-vos en el nostre Institut-Escola. Som un centre amb cinc anys de vida i encara no fem cinquè de primària. Tenim l’ESO completa i a l’escola farem fins el 3r de primària.