Diada de Sant Jordi

En motiu de la commemoració de la diada de Sant Jordi demà dimecres 23 d’abril, a banda de les activitats que compartirà l’alumnat d’Infantil, Primària i Secundària planificades per l’equip docent, l’AMPA ha organitzat unes paradetes de manualitats, coques i pastissos per a l’hora del pati. Els diners que es recullin es destinaran a la compra de material escènic per a l’Institut-Escola. Es farà també l’intercanvi de llibres entre els alumnes que hagin col·laborat aportant llibres per a aquesta finalitat.

Dibuix: El drac i la princesa

El divendres dia 25 d’abril, tot l’alumnat de l’Institut-Escola anirà als Costals d’11 h a 12.30 h. (Infantil i Primària) i d’11 h a 14 h aproximadament (Secundària), per compartir una jornada de representacions teatrals, lectures de poemes, cançons, i lliurament de premis de diferents concursos convocats per a l’esmentada diada.

Tal com s’ha comunicat per correu electrònic, els alumnes de l’ESO marxaran directament dels Costals, sense tornar a l’Institut-Escola. L’alumnat d’educació infantil i primària que no es queda al menjador s’haurà de recollir a les 12’15h al mateix auditori. La resta de nens/es que es quedin al menjador tornaran a l’escola per fer ús del servei.

Que tingueu una bona diada de Sant Jordi 2014!

1. Retroenllaç: “El Tricicle” a Les Vinyes | Espai de treball