Exhibició pública dels Projectes transversals!

Itineraris – 1r d’ESO

Castellbisbal està farcit d’indrets amb un enorme interès cultural, social i natural. Els nois i noies de 1r d’ESO els han investigat i han dissenyat diferents itineraris. Dimecres els propis alumnes us acompanyaran a descobrir l’itinerari que us interessi!

Horari. Dimecres 20 de juny, de 17 a 19 h.

Lloc de trobada. Aules de 1r d’ESO.

Informació addicional. Els itineraris són a l’aire lliure i tenen una durada aproximada d’una hora. Porteu roba còmode i protecció solar (gorra i crema). Els vostres guies us proporcionaran aigua!

Ràdio Les Vinyes en directe – 2n d’ESO

La ràdio és un mitjà de comunicació que ens pot acompanyar a tothora i a tot arreu. Els nois i noies de 2n d’ESO han estat creant programes de ràdio per explicar les seves experiències a L’Escala i talls d’altres projectes. El dimecres faran un programa en directe!

Horari. Dimecres 20 de juny, de 17 a 19 h. Un cop començat el programa us demanem que entreu en silenci.

Lloc de trobada. Biblioteca del centre.

Informació addicional. Podreu escoltar el programa en directe o gravat a: bit.ly/RadioLesVinyesPT . També hi podreu trobar els altres projectes del curs.

LesVinyes World Race – 3r d’ESO

Navegació, construcció naval, competició nàutica… Els nois i noies de 3r d’ESO s’han apropat a la mar, han descobert el principi d’Arquímedes i han construït les seves pròpies embarcacions. Ara cal fer l’avarada oficial i per això han organitzat una regata, on hauran de superar les proves de flotabilitat, estabilitat i navegabilitat!

Horari. Dimecres 20 de juny, de 17 a 19 h.

Lloc de trobada. Piscina municipal.

Informació addicional. Cal venir protegits del Sol (gorra i crema solar) i amb calçat adient (xancles). Consulteu l’horari dels avaraments aquí: bit.ly/LesVinyesWorldRacePT

Gala solidària – 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han preparat una gala solidària amb l’objectiu de dur a terme un projecte de cooperació juntament amb les ONG Ànemos i Petits Detalls. Els diners recollits es destinaran a les comunitats de El Sauce (Nicaragua) i Luuka (Uganda). A continuació de la gala es farà l’acte de comiat de 4t d’ESO.

Horari. Atenció! Gala solidària, dijous 21 de juny de 17 a 19 h. Comiat de 4t d’ESO, 19:30 h.

Informació addicional. Donatiu de 3 € per l’entrada i 2 € per la panera solidària.

Lloc de trobada. Auditori Els Costals.

Aquí podeu visualitzar i descarregar el programa de mà.