Benvinguda a l'Institut Escola Les Vinyes

Quan fa uns mesos vam començar a sentir parlar del nou centre que s’havia de construir a Castellbisbal, semblava que era un projecte a llarg termini que ens omplia de dubtes: no sabíem on es faria, com seria, quins nens i nenes acolliria, o quins/es mestres hi treballarien…

Però el temps ha passat (ben ràpid, per cert!), i l’Institut Escola ja és una realitat.

Aquest curs han inaugurat l’ESO els vostres fills i filles, i els propers anys d’altres alumnes aniran omplint les aules… Entre vosaltres i nosaltres hem de donar forma a aquest projecte que tenim entre mans, per fer que l’Institut Escola sigui el lloc on els nois i noies creixin, aprenguin i es formin com a persones i del que puguin tenir un bon record.

Us donem, doncs, la benvinguda a l’Institut Escola Les Vinyes!

Gràcies a tots els membres de la comunitat educativa per assistir a la inauguració “informal” del centre i del curs 2011-2012. I felicitats als i les alumnes del centre per la seva bona tasca en la preparació de l’acte, la plantada de la vinya, la visita guiada a les famílies i el berenar col·lectiu.

Per molts anys i que tinguem un bon curs!

L’equip docent