Donació de sang i jornada oberta

Després de l’estada a Castellar de N’Hug dels camaleons i els egipcis de primària i de les colònies d’infantil a La Carral, encarem la recta final del curs. Alguns projectes de primària es tanquen i d’altres de secundària s’estan cuinant!

Logo fet pels alumnes

Ep, que avui tenim la donació de sang! Així que us recordem que aquesta tarda, de les 16 a les 20h, la biblioteca de l’Institut-Escola (entrada pel C. Dr Llarc) es transformarà en un espai de donació de sang, promogut pels nois i noies de Ciutadania de 3r d’ESO, en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l’Ajuntament de Castellbisbal. Ara, més que mai, la nostra sang és necessària perquè… “Donar sang és donar vida!”

I dissabte fem la jornada oberta adreçada a totes les persones interessades a visitar-nos i conèixer el centre i el seu projecte educatiu. Hem tancat la inscripció perquè ja som molts! 🙂 Esperem que sigui una bona jornada!