Acollida digital

L’alumnat compta des del seu ingrés a l’escola, prèvia autorització de la família/tutors, amb un correu electrònic i usuari del domini de centre, es fan servir aules virtuals (Classroom) i el Drive com a espai on elaborar i desar tasques. També es fan servir altres aplicacions mòbils i webs per a la cerca i tractament de la informació, així com la creació de materials i contingut digital, en funció de l’edat i les capacitats dels infants i joves. Cal assenyalar que a partir de 4t de primària, els alumnes compten amb un Chromebook aportat pel Departament d’Educació amb el qual poden dur a terme les tasques proposades i accedir a les aplicacions amb llicència adquirida pel centre: Glifing, Innovamat, Science bits, Legiland.

Pel que fa a l’equip docent, aquest compta amb un ordinador portàtil d’ús personal cedit pel Departament i un usuari o correu electrònic del domini de centre, amb el qual poder comunicar-se i accedir a les diferents eines digitals necessàries per desenvolupar la seva tasca.