L’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha aconseguit guanyar la primera fase de la Copa Cangur de matemàtiques. Enhorabona!
Avui, dos equips d’alumnes de 3r i 4t d’ESO han participat en aquesta competició organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques, celebrada a Can Ramis de Sant Celoni. Un dels equips ha obtingut la primera posició, un gran assoliment que els classifica per a la gran final!
Durant la prova, els equips han hagut de resoldre 12 problemes en un temps limitat, on l’habilitat, l’estratègia i el treball en equip han estat fonamentals. Tot plegat ha convertit el repte en una experiència emocionant i divertida.
La Copa Cangur es disputa simultàniament en diferents seus d’arreu de Catalunya, i els equips guanyadors de cada seu avancen a la gran final, que tindrà lloc pròximament.
Felicitem tot l’alumnat participant per l’esforç i, especialment, l’equip guanyador per aquesta gran fita! Endavant i molta sort a la final!

