Ajut per a l’adquisició de llibres i material escolar de l’ajuntament de Cambrils

Des del Departament de Benestar Social i Família de l’Ajuntament de Cambrils ens han fet arribar la següent informació i ens han demanat que la fem extensiva a les famílies:

“Us informem que des del 6 de setembre a l’1 d’octubre de 2021 (ambdós inclosos) es podran  presentar les sol·licituds per la CONVOCTÒRIA DE LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR PEL CURS 2021/2022 per alumnes empadronats a Cambrils i matriculats a centres educatius del municipi i que estiguin cursant educació infantil (EI), educació primària (EP) o educació secundària obligatòria (ESO), i que per les seves circumstàncies econòmiques i/o socials es troben en situació de vulnerabilitat.

Caldrà que el/la sol·licitant sigui titular d’un compte bancari, on s’haurà de fer l’ingrés, en cas de concessió de la subvenció.

Imprescindible presentar factures originals pagades (i/o full endossament pagament) de la despesa realitzada en concepte de llibres i material escolar per al curs especificat, degudament signades i segellades, on consti el nom, cognoms i NIF del sol·licitant i el nom de l’alumne beneficiari.

Tràmit presencial: a l’OAC amb cita prèvia a citaprevia.gestorn.com/cambrils o tel. 977 794 579

Tràmit telemàtic: suport al tràmit a través del tel. 977 900 354 de 8 a 20h, o bé oac360@cambrils.cat. Important adjuntar tota la documentació i signar formularis de l’ajut. Més informació:  www.cambrils.cat  i https://seu.cambrils.cat

Adjuntem un document on es detallen els requisits, llindars econòmics i la documentació que cal aportar.”

Esperem que aquesta informació us pugui ser d’utilitat.