Carmanyola

El servei de Carmanyola és exclusiu per a l’alumnat d’ESO.

Per fer ús del servei, cal que la família inscrigui a l’alumne. La inscripció s’ha de fer diàriament i és vàlida per al dia en què es fa. Cal emplenar el següent formulari: Formulari Carmanyola.

Si es vol fer una inscripció al servei de carmanyola en dies fixats, cal acordar-ho amb la direcció (direccio@joanardevol.org).

PLA D’ÚS DEL SERVEI DE CARMANYOLA PER A ALUMNES D’ESO

El servei de carmanyola comprendrà el temps interlectiu entre les classes de matí i de tarda. El servei de carmanyola és exclusiu per a l’alumnat d’ESO.

Ús i acceptació de les normes del servei:

La inscripció al servei de carmanyola comporta l’acceptació de les normes.

Inscripció al servei de carmanyola:

Per poder fer el seguiment i poder fer ús del servei, cal que la família inscrigui a l’alumne. La inscripció s’ha de fer diàriament i és vàlida per al dia en què es fa. El centre facilitarà un formulari o aplicatiu on fer la inscripció diària. Si es vol fer una inscripció al servei de carmanyola en dies fixats, cal acordar-ho amb la direcció.

En cap cas s’acceptaran inscripcions al servei de carmanyola després de les 8:20h.

Circuit de carmanyola:

Hi haurà un espai específic on es durà a terme aquest servei, tot i que l’alumnat usuari del servei de carmanyola també tindrà accés al pati i altres espais del centre.

Els alumnes hauran de portar-se el seu menjar i estris (coberts, gots, tovallons…) tot degudament etiquetat.

Cada matí, en arribar al centre, els alumnes d’ESO, usuaris d’aquest servei, podran dipositar la seva carmanyola al lloc indicat per ser deixat a la nevera.

Un cop acabat el servei, cada dia es prendran els estris i carmanyola a casa per rentar.

Sistema de vigilància:

La direcció del centre designarà personal o monitors que vetllaran per la seguretat, ordre, neteja, control, hàbits i dinamitzaran el grup d’alumnes usuaris d’aquest servei.

Sistema de neteja:

Cada alumne serà responsable de netejar l’espai, estris i equipament que hagi fet servir. El personal de vigilància vetllarà pels bons hàbits higiènics i de neteja dels alumnes.

A l’espai on es dugui a terme el servei hi haurà estris de neteja (escombra, recollidor, draps i productes de neteja).

Manteniment dels mitjans de refrigeració i escalfament:

L’espai on es dugui a terme el servei de carmanyola disposarà de mitjans de refrigeració i escalfament (nevera i microones). La direcció del centre vetllarà pel correcte funcionament dels equipaments i en durà a terme el manteniment i reparacions sempre que sigui necessari.

Aquests equipaments resten subjectes a les inspeccions que periòdicament es duen a terme per l’autoritat sanitària competent.

Sistema de finançament:

El servei de carmanyola tindrà un cost per a l’alumnat destinat a sufragar els costos del servei i els seus derivats: equipament, neteja, vigilància, jocs i materials necessaris pel servei…

El preu del servei es revisarà cada curs escolar i serà aprovat pel Consell Escolar.

El pagament s’haurà de fer per anticipat, ja sigui diàriament, per setmanes, o com sigui estipulat. Cada matí, els alumnes usuaris d’aquest servei faran el pagament al docent que hi ha a primera hora a l’aula, que inscriurà a l’alumne/a en el llistat corresponent.

Referències: