Cabana-túnel de vímet al pati de parvuari

Transformació del pati de parvulari incorporant estructures creades a partir de canyes de vímet viu i altres elements d’origen vegetal per ampliar les possibilitats i la diversitat del joc.

Andrea Swiec, arquitecta de la Cooperativa Voltes ens ha explicat el procés a seguir: “Primer s’agafen les canyes del riu i es netegen. Ho plantem perquè pugui arrelar, i una vegada ja ha arrelat començaran a brotar fulles i s’hauran d’anar cuidant com si fos una planta”.

L’estructura s’ha realitzat en un Taller d’alumnes de 3r d’ESO i de 5è de primària de l’IE Gornal en  col•laboració amb la cooperativa d’arquitectes Voltes, les associacions Keras Buti i Lacho Baji Cali i la cooperativa LaFundició en l’aposta per la recuperació del patrimoni agrícola de  L’Hospitalet. D’aquesta manera, els alumnes aprenen a aplicar les eines i metodologies de l’ofici cisteller, a més de conèixer i tenir cura del medi natural que els envolta. Mireu el procés:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *