Projecte Institut Escola Gornal (3-16 anys)

ENDAVANT, SOM-HI!!!

Aquest curs 2018-2019 iniciem un nou camí, el nostre primer curs com a Institut Escola, ens fa molta il·lusió engegar aquest nou Projecte, és un repte de futur.

La innovació metodològica a les aules amb els Projectes, Espais d’aprenentatge, Grups interactius, Dansa, l’Emprenedoria … són paraules clau del nostre projecte, amb diferents plantejaments d’aprenentatge per adquirir les competències bàsiques que han de contribuir al desenvolupament personal de tots i cadascun dels nostres alumnes.

Educació 360. Educació a temps complet. Volem connectar l’educació i els aprenentatges entre el temps lectiu i el no lectiu.

Espais d’aprenentatge 1r, 2n i 3r

Mireu com treballa l’alumnat de 1r, 2n i 3r en els nostres espais d’aprenentatge!!! Tenim l’espai dels Arquitectes, el dels Científics, el dels artistes, el dels Matemàtics, el de Gornal xef i el dels Robòtics.

Cantada de Nadales 2018

Cada curs en acabar el trimestre fem la Cantada de Nadales a al Centre Cultural de Bellvitge i Gornal. És un treball conjunt del professorat de l’Institut Escola i les professores de dansa de l’EMMCA. Les nostres nadales no només es canten sinó que també… Llegeix més»

Taller d’animals a 1r i 2n de Primària

Mireu quin taller hem fet a 1r i 2n per conèixer bé els animalons!!!

Uiii, punxa o no!!!
Saltarà???
Quines pessigolles!!!

És suau o rasca una miqueta??
Que llarga i fina!!!
Ep, que s’escapa!!!

Comiat de 6è. Juny 2018

L’últim dia de classe sempre fem un comiat especial per l’alumnat de 6è. Aquest final curs només hem acomiadat a dos dels nostres alumnes perquè la resta acaben l’etapa de primària però continuen al nostre centre fent 1r d’ESO, ha estat més especial que mai!!!

Sant Jordi

La nostra Biblioteca està preparada per Sant Jordi. Esteu tots i totes convidats a gaudir de les noves adquisicions literàries!!!

Les roses i els dracs que hem fet al Taller:

Dia internacional del poble gitano

Divendres 6 d’abril hem participat en les activitats del Dia internacional del poble gitano. Hem gaudit de les actuacions i els tallers organitzats per l’Associació Lacho Bají Calí.

Clica el link i veuràs el vídeo.

Taller de 3D

Entra i clica la foto, veuràs el vídeo!!!
Els alumnes de 6è hem anat a ANADROMES a fer un taller d’impressores 3D. Ens han explicat el procés i el funcionament,  hem fet un disseny i l’hem imprès en 3D.

Carnaval

Dilluns ha arribat el carnestoltes i ens ha donat ordres per cada dia:
DIMARTS: “EL NAS PINTAT”
DIMECRES: “ALGUNA COSA AL CAP”
DIJOUS: “ELS JERSEI DEL REVÉS”
DIVENDRES: “MITJONS BOJOS”

Cantada de Nadales

JA TENIM EL VÍDEO, ENTRA I CLICA LA IMATGE!!!
El dimarts 19 de desembre hem anat al Centre Cultural de Bellvitge i Gornal a Cantar les Nadales. Les nostres Nadales es canten i es ballen!!!

Educació Infantil 5 anys
La classes d’Educacó Iinfantil… Llegeix més»