COMIAT 6è juny 2021

Avui ha estat l’últim dia d’aquest curs 2020-2021. Hem fet moltes activitats i celebracions de comiat però la més especial és el comiat de 6è de primària. Amb aquest vídeo tant emotiu hem volgut fer recull del vostre pas per l’IE des de P3 fins… Llegeix més»

PROJECTE GORNAL. Vídeojoc

Els alumnes de pràctiques del CFGS. Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) de l’Institut de Pedralbes han realitzat un joc per a l’IE. Entreu i jugueu, és molt divertit!!!

Festival de final de curs 2021

Ja podeu veure els vídeos del Festival de final de curs 2020-2021. Cliqueu cada imatge i veureu que bé que ho han fet per tots vosaltres!!!

EDUCACIÓ INFANTIL

1r, 2n i 3r de PRIMÀRIA

4t i 5è de PRIMÀRIA

6è de PRIMÀRIA i ESO

Dinogornal Park

Les nenes i els nens de 2n de primària hem treballat i hem gaudit molt fent una pel.li molt divertida.
DINOGORNAL PARK. La voleu veure?

LEGO LEAGUE EXPLORE

L’equip de noies de 4t de primària “Five girls” han presentat la seva maqueta de Lego League Explore davant el públic i els científics. Han fet una gran tasca durant tot l’any que ha obtingut el “Premi a la solució innovadora”. Moltes felicitats noies!!!

Llegiu… Llegeix més»

TOCA TOCA

La música forma part de la nostra vida diària, gaudir de la música, desenvolupar la creativitat, l’expressió corporal i sentit estètic a partir de seqüències, coreografies i jocs musicals és el que es treballa en el programa “TocaToca” mitjançant la percussió corporal.
Activitat Percussió Corporal TocaToca… Llegeix més»

GORNAL SHOP

GORNAL SHOP és la nostra cooperativa! Aquest curs tota la colla de 5è hem treballat de valent en la nostra cooperativa. Hem fet objectes molt bonics per a tothom! Mireu la nostra presentació!

Cabana-túnel de vímet al pati de parvuari

Transformació del pati de parvulari incorporant estructures creades a partir de canyes de vímet viu i altres elements d’origen vegetal per ampliar les possibilitats i la diversitat del joc.
Andrea Swiec, arquitecta de la Cooperativa Voltes ens ha explicat el procés a seguir: “Primer s’agafen les canyes… Llegeix més»

STOP MOTION

Les noies i nois de 1r d’ESO estudiem La Prehistòria i creem les nostres pel·lícules amb Stop Motion.

Les nenes i els nens de 4t de primària aprenem i ens divertim molt fent les nostres pel.lícules amb Stop Motion. Escrivim una història, fem els personatges, els… Llegeix més»

Taller de graffiti

En el Taller de Graffiti hem treballat l’art de la pintura de mural on les lletres, les ombres, els volums, el traç, el fons i l’encaix de la tipografia a l’espai adquireixen un altre dimensió entrant en el coenixement i aprenentatge de l’art urbà.

Miriam 2-min740

Miriam… Llegeix més»

SOS, SALVEM EL PLANETA!!!

A parvulari hem trobat el vestíbul tot ple de brutícia. El Capità Súper Verd ens ha deixat una caixa amb una carta on ens explica que moltes vegades no cuidem el món com ho hauríem de fer. Per això, aquesta setmana serem els seus ajudants… Llegeix més»

Caga Tió

Mireu qui ha arribat avui!!! El nostre Tió !!!

L’hem protegit molt bé!!!
L’hem trobat amagadet al porxo!!!

Amb molt de compte l’hem agafat!!!
I l’hem posat al seu raconet. Cada dia li donarem menjar fins que el fem cagar!!!

Castanyada 2020

Per Tots Sants castanyes i cargols amb banyes!!!
Castanyada i Halloween!!! Així celebrem la festa a l’IE Gornal, fem panellets i mengem castanyes, però també ens agrada jugar a fer por!!!
Tenim el nostre espantall particular. Uiiiiii, quin ensurt!!! Aneu en compte, el podeu trobar a qualsevol… Llegeix més»

Un dia qualsevol a l’IE Gornal

Hola famílies, mireu aquest vídeo, veureu les mesures de seguretat i el dia a dia al nostre centre!!!
Busquem la manera de treballar i passar-nos-ho molt bé, això sí, amb tota les garanties de protecció per a la salut de tothom!!!
Clica la imatge i veuràs el… Llegeix més»

Europe Code week

Programació i robòtica

La Setmana de la Progrmació de la UE és una iniciativa de base que té com a objectiu apropar la programació i l’alfabetització digital d’una forma divertida i interessant. #CodeWeek del 10 al 25 d’octubre de 2020.
A l’IE Gornal, els… Llegeix més»

Feliç Sant Jordi 2020. Secundària

“Un regne pròsper, en declivi.
Un Rei just, la seva única filla i tot un poble, sotmesos per un drac.
Un cavaller errant disposat a entregar la seva vida a canvi de res.
Una història fantàstica, plena de grandesa, d’amor i de solidaritat, que mai no ha deixat… Llegeix més»

Sant Jordi 2020

Aquest és el primer Sant Jordi virtual que celebrem.
Vine i descobriràs un munt de propostes per viure la diada des de casa!
T’acompanyem aquests dies de confinament i et presentem diferents idees: manualitats, cançons, contes… perquè les estones a casa siguin més agradables.

Manualitats: Fem un… Llegeix més»

Fem experiments!

L’Anabel ens explicarà un experiment molt senzill per fer a casa.
Entra i clica la imatge!  Ara et toca a tu fer de científic i científica!

Conta-Contes

La Raquel de P4 ens farà de conta-contes, us explicarà un conte molt bonic!!!
Entreu, entreu i escolteu-la!!!. Cliqueu la imatge de L’ERUGUETA GOLUDA!!!

Avui la Mònica de P3 ens farà de Conta-contes!!!
Ens explicarà aquest conte, entra i clica la portada del conte: “UN GRAN SOMNI”!!!
Llegeix més»