Comunicació

A l’Institut Escola Gornal creiem que és molt important una bona comunicació entre el centre i les famílies. És per aquest motiu, que posem una especial atenció en aquest tema i disposem de diferents canals, a través dels quals intentem arribar a tothom. Aquests canals de comunicació són:

Reunions de nivell a inici de curs

A principis d’octubre es fan les reunions generals de cada nivell (de P3 a 4t d’ESO), en les que s’explica l’organització del curs, els objectius a assolir, les sortides que es faran i altres informacions d’interès.

Entrevistes individuals

L’objectiu d’aquestes reunions és informar a les famílies sobre el procés escolar dels seus fill i filles, i per tractar de qualsevol tema que es cregui oportú

Informes escolars

Educació Infantil s’entreguen dos informes a les famílies sobre l’evolució dels seus fills i filles. El primer, al mes de gener  i el segon a final de curs. Els informes es donen en una entrevista amb la família.

Educació Primària s’entreguen tres informes escolars a les famílies: Nadal, Setmana Santa i al mes de Juny. Els informes de final de Nadal i final curs es donen en una entrevista.

Educació Secundària s’entreguen tres informes escolars a les famílies: Nadal, Setmana Santa i al mes de Juny. Els informes de final de Nadal i final curs es donen en una entrevista.

Plafons informatius

El centre compta amb dos plafons informatius on es pengen totes les informacions més importants del curs: al porxo d’entrada principal i al porxo d’entrada a educació infantil.

Pàgina WEB

La pàgina web de l’escola és una altre canal de comunicació amb les famílies. Es va actualitzant periòdicament, i en ella es pengen des d’informacions interessants a activitats que han fet els nens i les nenes a les aules.

APP Dinantia

Dinantia es una plataforma de comunicació web y móvil. Es tracta d’una eina senzilla i ràpida amb la qual les famílies rebreu al vostre mòbil les notificacions oficials del centre, informació directa i immediata del tutor i tutora dels vostres fills/es, recordatoris importants, etc.

Per poder-la utilitzar, cal que tinguem el vostre mail de contacte, actualitzat.