Dansa

Clica aquí per veure els TÀNDEMS, a partir del minut 9 surt la nostra escola.

Programa de dansa a Primària

Des del curs 2009-2010, s’ha anat implementant la dansa a tota la primària dins de l’horari escolar. Aquest programa de dansa està finançat per l’Ajuntament de L’Hospitalet. Pretén fomentar la creativitat artística dels infants, treballant l’atenció, la concentració i la disciplina. Treballem molts dels continguts del currículum d’una manera diferent, a través d’aprenentatges significatius, alhora que també facilita la generalització de conceptes.
Aquest projecte es realitza amb l’Escola Municipal de Música i Centre de les Arts de L’Hospitalet (EMMCA).

Cantada de Nadales 20 de desembre de 2018 al Centre cultural de Bellvitge i el Gornal.

Cantada de Nadales 19 de desembre de 2017 al Centre cultural de Bellvitge i el Gornal.
 JA TENIM EL VÍDEO, CLICA LA IMATGE!!!

Les nostres nadales es canten i es ballen!!!

Cada curs es fa un treball conjunt amb les altres escoles que formen part del Projecte Tàndem, anem al Teatre Joventut

.