Tancament del projecte “Conte per relleus”

El dijous 9 de juny els nens/es de 5è de les tres escoles de primària del municipi vam anar a la sala gòtica de l’ajuntament de Castelló d’Empúries i vam anar a llegir el capítols del llibre “La Carta robada”, escrit entre tots.

Uns quants alumnes van llegir els seus capítols, en total hi ha cinc capítols.
Quan vam acabar, la Marionna i en Sergi van comentar el treball que vam fer. Després ens van regalar els llibres. Vam sortir de l’ajuntament a fer una foto amb el llibre i amb totes les escoles.

A continuació vam anar a esmorzar i després vam anar a visitar a la Basílica i el Pon Vell. Vam
caminar una mica per Castelló i vam marxar cap l’autobús a les 12h15’.

Ens ho vam passar molt bé.